2009 flashback


vänner man kännt nästan hela livet


sånna stunder som man skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka


sånna dagar man saknar


dagar man va biffN


sommar med bästavän


minnen som man aldrig glömmer


tiderna som va bäst


vänner man saknar som är långt borta


dagar då man var överlycklig


de vänner man bara måste ha


tider som var helt underbara


dagar som aldrig går i repris

har inte ens bild på allt&alla som har gjort mitt år 2009.
även fast 2008 va ännu bättre :D
men 2010 kommer bli absolut bästbästbäst!

#1 - Anonym

älskar bilderna!

#2 - lovisa

du är bäst :(.

& jag ska bygga en tidsmaskin för att få tillbaka allt (i)<3

jag älskar dig syster <3.

#3 - feliciaaaaa'

har röstat nu :)

#4 - alicijah

jätte fin blogg har du ;d och jätte gulliga bilder :)

hoppas att 2010 blir dit bästa år ;d

kram<3



ps. följa i lovin?

#5 - Emma

SV; Tack:D

#6 - Anna

Älskar den sista bilden :) så härlig. Superbra blogg förresten !

#7 - Madde

Hej!



Hur ska du fira in det nya året?



Kram /M

#8 - susan

SV: Tack! Gott nytt år.

#9 - sotavarelser

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG HOS OSS

WWW.SOTAVARELSER.BLOGG.SE

#10 - sara

HAHHAHAHAH pippi , hejnykter , kattbilden och biffff

jag älskar dej emma <3

#11 - Sean

sv; hejhej, tack så mkt! din med :)

#12 - Linn-lay

åhh skoj gott nytt år

#13 - shadnaz

oki , jag röstade

btw; Gott nytt år!:)

#14 - CHRJ

sV: Taaack, välkommen tillbax! :)

#15 - Anonym

2008 va verkligen bäst :d



sssssaknnar , vi får hitta på nått någondag tycker jag :$

#16 - hanna

sv: tack :)



haft en bra dag? :D

#17 - Pinky

Hur firade du nyår?

#18 - julia

hej! gott nytt år! ha en bra juldag!

#19 - linnea

tack detsamma :D

naturligtvis röstade jag på dig i tävlingen :) lycka till nu och hoppas du får ett bra år! kram (:

#20 - jenn

Tack så mycket :D

#21 - Natalia

Vad är ditt bästa minne av år 2009? =D

#22 - therese

#23 - therese

fin blogg! läs och komentera gärna min :)

#24 - minnie

Gott nytt år och god fortsättning :)



Kram Minnie :)

#25 - e s s

Gillar din header :D

Hur mår du?

ha det bäst:)

hälsningar e s s