hejtypkalltute

kom precis hem från partille med nicole.
åkte till stan förts & mötte sara men hon ville inte vara med oss haha ;(
aja, så gick vi runt och tjaffsa (stavning) om vem vi skulle dra hem till (y)
men 0ufan vi är bäst så vi fick våran vilja egenom såklart så vi drog hem till albin & kolla film :)
myyyyyys. såg typ på the dark knight eller nånting har redan sett den men ah :D
sen skulle vi hem vid 9 typ så vid busshållålatsen sköt deras kompisar nästan raketer på oss ;|
dom flög fan åt alla håll, & i en busskur ogrejer jojo normalt va de iaf :)
& imooooon är det nyår gott folk :D
vad ska ni göra på nyår ? (a)
jag lääängtaaaar så det är helt sjukt.
pussshaj (k)
#1 - Ebba

Ok! Tack <3



Ser du fram mot det nya året?

#2 - lovisa

filmen såg du med mig (H):D

iofs har vi typ sett hälften av jordens filmer tsm (a)<3

#3 - Anonym

Hej allt bra?

Du jag behöver din hjälp! Så snälla ta tit på mitt inlägg vid namn ny kateogri??! Jag vill veta vad Alla tycker om mitt förslag.

tack på förhand.

bwt fin blogg.

#4 - S e r e n a ♥

Sjukt fin blogg du har! :)

#5 - Elsy

fin blogg du har!

ok jag röstade på dig! =)

kram

#6 - elin

hej, gott nytt år!!

#7 - Moa

SV: Tack <33 Jo det kan jag nog göra ^^