partille med nicole ♡

vid 4 så kom nicole till mig.
haha vi va så sega vi typ stog o fixade oss i en timme till musik o grejer.
sjukt bäst är vi :o
aja, sen tog vi tåget in till stan & irra runt där som2 idioter
o visste inte vart bussen till partille gick haha.
så vi fick ringa albin som fick förklara för oss cepe.
och den fula bussen som vi tog satt vi på en timme tills vi va framme :o
aja sen kom vi iaf fram, och det var iiiiskalllt men mysigt va det ju ;o
ah oså lalalal hände massa.
så skulle jag visa henne min röda hand i ljuset för den va så kall så ramla jag baklänges, haha så tjock är jag ;( piiinsamt ju höhö :$
sen hem till adde o titta knas film typ :o
vid halv10 tog vi bussen till allum & bytte till centralen.
så tog vi tåget mot kungsbacka, så när vi va emellan liseberg&mölndal så var det några cepe tåg som va ivägen så vi fick typ stå där i enhalvtimme så sjuuukt segt.
aja men vi hade kul på tåget iaf ;)

men k ä r l e k till dagen med bästa nicole  ♥





hahah söööt, albin skalar klementin ogrejer :D




#1 - Bitterfittan

hur har din kväll varit? (:

#2 - b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

#3 - Anonym

du är söt !

#4 - Anonym

AHAHAHAH EMMA RADERA BILDERNA NUUUUUUUU :O .

#5 - elle

gud va söta bilder! :D

& du har en skitfin blogg :)

kram

#6 - ida

ja så grymt sööt :)

#7 - Amanda

Du har blivit uttagen till en av de 8 finalisterna av tävlingen ''årets blogg''

Lycka till! :D

#8 - lovisa ♥

ramla jag baklänges - AHHAHAHHAHA JAG SERIÖST DÖÖÖÖÖÖÖÖR :O