stan med amanda ♡

åkte till stan med amanda älskling :D
träffade albin, pontus & victor först så satt vi på centralen o jag & amanda typ dog ;(
hahah så sjukt cepe är dom.
titta på allt folk som gick förbi också, inte fel det heller :)
hahah amanda dagens ? :o  '' äeh jag sitter med ett emo, en fjortis & luffare.. ''
ah och det är bara vi som fattar för vi är såå kööngggg.
iaf sen kom deras kompisar oså drog dom hem sen,
så jag & amanda gick o titta efter en nyårsklänning till henne.
men vi hittade ingenting typ haha (a)
sen när vi skulle hem så träffade vi sandra & laura o dom typ snacka med oss sjukt länge haha :o
aja sen så åkte vi till mölndal ist, så träffade vi lukas & victor för att kolla deras snagg :D
hahaha såååå sött :D yääääyä ;)
snacka med dom & jag smekte victors höööövud, mysigt fan.
ah men nu är ja hemmmmmaa :D
& imorgon är det tisdag och det betyder att nicole kommer hem o då drar vi till partille.
bilder från dagen kommer nu självklart.
kösshaj

måste prova kläder ja0





#1 - j e s s i c a

Fint hår du har! :)

#2 - jennifer

du har så snyggt hår ;) hur mår du?(:

#3 - jennifer

sv: tack :P inte jag som gjort den ;) har du tatuering på handleden? :D:D

#4 - matilda

grymt snygg blogg och jätte fin tjej! (:

#5 - lovisa ♥

söööta jaooooooooooooo :D:D:D<3

#6 - amanda <3

AHAHAHAHHAHA såå kul va de :D jätte mysig dag måste göra om :D puzzzz <3