haaaaapppyyyyy

kom just hem från dansen med theeeaaaa.
nicole hängde med också, jätte kul :D
först tog vi bussen då, och de va as kul för de va typ en blatte som kollade bak 24/7 verkligen och va as äcklig ;o
fast han va typ öh liten eller nej inte liten men ah skitsamma :D
sen så va vi framme olalala ah massa.
& efter allting hände de typ sjuk kul grejer så ja dog ;o
nicole ba'' HAAAALLLÅÅ ursäääkta ehhe ? '' till en kille o han ba typ gick :|
osen så typ stanna han hahha as kul typ seg.se :D
men de va bara för att hon skulle fråga honom vad han hette.
ohere fy17 vad jag får sms nu typ satte på mobilen nyss, smsbomb osånt är det HAHA.
typ knaaaaaaas osånt alla vill sova hos mig idag men vet inte hur jag ska göra ;l ?
aja men nu vet jag inte vad jag skriver längre så ni får ha det så braaa pojkar o flickorrr.
ska träffa emma o nicole kanske eller nått eller jennie eller alla eller din mamma får se.
har energikick också fall ni ville veta men nu är jag seriös nu ska jag sluta skriva massa skit ;s
eller nej fresten ville bara sääga en sak till hörreduuuu.
ingen skola imorgon heller HÖHÖHÖ vadå bääääst ?! :D
pussssskkusssss potatissss sleihwopihrtfweo

#1 - tea

HAHAHHAAH ,KUUUUUUL VA DE !

HÖHÖHÖHÖ FIIIIIN BILD :D

#2 - Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

#3 - Felicia ♥

sv: Tack desamma! :*

#4 - alicia

Fin blogg:)

#5 - CORINNNNNE :D

KAAAN DUU LÄÄÄÄNKA MIIIIIG ? :DDDD

#6 - Bellezza

Älskar din blogg :) allt bra med dig?

Lust att följa varandra på blogglovin :)



Kram

#7 - Jaana

Hejsan! Fin blogg! Lust att följa varandra på bloglovin? kram kram =)

#8 - Malin

Visste du att Miley Cyrus och Amy Diamond är födda samma år?