nokia 4laejf

har tvättat min piercing nu också så den inte bli infekterad eller va de nu heter ;o
händer inte så mycke mer idag, bara vara hemma typ.
& jag kommer dö typ de senaste 2 veckorna utan min mobil.
den är ju inne på lagning nu, så har en nokia EHEHE ;s
vet inte ens hur man använder en sån vafan, har aldrig nånsin haft en nokia o kommer aldrig skaffa heller -.- , fast sjukt söt är den, ska nog behålla denna tror jag och byta ut mot den som är på lagning. för denna är bara sååå bra 8-| skoooooojaaaa.
ahja, sen imorgon ska kanske till stan eller träffa sara & några andra  (a)
fååår se hur det blir. & snart är lovet slut, bara 3 dagar kvar ..
buuuhuuu :(

#1 - I'm love drunk on you

Kolla in denna bloggen om du gillar rock bandet boys like girls! :D



http://boyslikegirlsnews.webblogg.se

#2 - loviisa ♥

HAHHAHAHAHHAHHAHAHA JAAAAAA DÖR DIN MOBIL, KÄFT DIN MOOOOBIL ÄR FETT BRA OALLT DET..

#3 - aleksandra

söt blogg :) läs & kommentera gärna min ;)

#4 - amanda!♥

Söt blogg!

gillar din design :)

#5 - EMELIE ♥

sV; hehe, allt bra anars då? :)

#6 - ella

Fin blogg;) gjort designen själv?<3

#7 - Joel

Nokia är fetast!

allt bra ? ;)

#8 - awwiee

tack själv :)

#9 - tea

sssssssnygg :o

kan vi byta?

#10 - mmautildah'

fin blogg !:)

#11 - tttttttea

TJJENA!

ssssnyyyyg design aso!

den blev finare än min ;(

(tkr jag )

#12 - Anonym

fin header :)