yeeeah ingen skola :D

snön är braaaa för en gång skull måste jag säga.
man slipper ju skolan osånt pga rasrisk ogrejer, hääärligt.
skulle egntligen ha no-prov idag med det behöver man ju inte då (a)
men vet inte om de är skola imorgon igen, men okej haha :D
dans senare med thea. vet inte om emma o nicole kanske skulle hänga med och titta.
får se det sen. aja gårdagens uppdatering då.
åkte till stan efter skolan för att träffa jacob, sen drog vi hem till han som bor i torslanda eller ngt.
haha ingenaning men ah de va la okej ehehe.
sen på kvällen skulle jag egentligen träffat emma och kanske nicooo, men så blev det inte ;l
& ja saknar niiiicolee som jag inte träffat på typ mer än en vecka om jag kan räkna ? :|
för hon har vart i värmland osånt, så hoppas att hon kommer med senare (a)
men nu ska jag käääka frukost hihi.
pusss
naavel iiiigen

#1 - «PinkieLaady

skönt å slippa skolan :) hur får ni veta om ni är mer lediga?

#2 - Anonym

hehe tack <3 allt bra då?

#3 - Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :))

haha tack :))

allt bra? :))

#4 - emmie viding

galet fin header! är allt bra med dig?

#5 - b e a t a

Fan vad fin piercing!! :D Gjorde det ont att ta? :)

Hare! (;