buuuhu söndag (n)

var sjuukt trött idag.
orkade typ inte göra nånting, oså var jag på dåligt humör.
men senare så träffade jag nicole, och då blev allt bra igen.
vi åkte till lindome och träffade niklas och jennie.
gick in och tittade på snickarcupen, men det va rätt så tråkigt idag.
sen så gick vi till skånhälla och tittade på innebandy, & det var ännu tråkigare :D
hehee allt är tråkigt idag känner jag ;l men det är ju klart eftersom att de är söndag :l
ahja, sen drog vi hem och det var svinkallt.
& nu har jag precis kommit ut ut duschäääen :) ska typ äta nu (a)
imorgon är det skola, blä :(
& visst är mitt täcke sött muehhehehihihi ? :D


oooooofixad eb emma osv .. :D

#1 - linn

hehe yes :D

#2 - fridaAaaAaaaaaaaaaaaaaAa

hahaha eb ;g

#3 - julia

Tack gumman!

#4 - julia

Tack gumman!

#5 - lovi

AAAAAAAAAAAAW DEN SISTA BILDEN :DDDDD

fan va söt (a)

#6 - pauline

hur äre?(:

#7 - K L A U D I A

Händer idag då? :)

#8 - mst

ps :D

#9 - anna.

sööööt ! :D