fredagar in my ♥

äääääälskling fyller 15 idag! ♥
grattis till honom hihi.
dagen, först vakna o fixa sig, sen ner till vårdcentralen för att hämta ut några recept för olika vaccinationer.
sen till skolan, började kl 11 idag, och sen bara inte göra nånting typ ;o
vi hade sjukt kul iaf, drog massa skämt som jag dooog av som jag alltid gör :l
hahah min humor är på topp heeeela tiden.
nu väntar jag på nicole, vi ska prata lite, så ska jag testa ett program på hennes mobiiiiiil :D
men jag tänker inte säga vad det är ;$
vid 6 drar jag till lindome och möter jennie, så ska vi träffa folket :)
kaaanske uppdaterar sen, det får vi se (a)
& imorgon ska jag o dorotea börja i dans förstår ni ;)
hiphop newstyle osånna grejer :) riktigt tuffa är vi ..
men nu ska jag äta, ha en riiiiktigt bra fredag mina vänner ♥
& fall ni ville veta så tvättade jag min spegel idag :D
tänkte bara visa hur ren den blev eeeheheh (a)



#1 - R e b e c c a

sv: Tack detsamma :D Älskar din header! :)

#2 - angelica

söt header :)

#3 - L I S A

tack, detsamma du :)

#4 - Madde

Åh vilken fin blogg du har,din header <3

svar: tack så jätte mycket <333

#5 - Miss Odess

Håller med din header är fin. Jag behöver en ny header, men måste skaffa bra bilder först.

#6 - m e l i s s a

jätte fin är du & jätte fin blogg.

allt bra?

#7 - E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Allt bra med dig idag ? :) Fredag o allt !

#8 - Frida Stigevik

sv: åh, tack så mkt :D kul att du gilla den!



din blogg var också en pärla! har nästan lust att sno din bakgrund ^^

#9 - linn

tack :)

#10 - albin

du är så fin älskling ;* <3

#11 - Anonym

du missa en fläck

#12 - corinnnnnne §

sötiis :) §

#13 - P r i n c i p e s s a ♥

snygga armband, vart har du köpt dem? =)