hej&hejdå

tjenixen.
kom preciiiiis hem.
åkte hem till jennie vid halv sju, oså var bella där också :)
sen gick vi till centrum in på en fritidsgård och träffa några.
så var det typ ''bio'' där eller ngt ehhehe nä men dom visade en film, & det var nån american pie (h)
fast den typ sög kuuuukkk men ah vem bryr sig.
sen så var det jag, jennie, bella, niklas, oscar & axel som var med varandra.
dom typ spela biljard eller ngt och jag satt o åt klubbaaa :D
ojä, sen så käka dom korv o massa de tjockisarna ;l eller ah bara axel & oscar :D
oså jennie va duktig och sparka o släckte massa lampor :o knaaaaas.
o lalalla. vet att vissa hatar när jag skriver llalalla men vet inte vad jag ska skriva ;l
okej nu blev det helt fel också ;o men ah okej.
imorgon blir det dans, sen staaaaan.
längtarrrr (a)
#1 - emelie

tack så jättemycket och detsamma du! :)

#2 - 'M

Sv; Tack så mycket, din också! :D

#3 - tea

JAAAAAAA ! :d

#4 - LIENE

Tack så mycket, kul att höra:D

och din blogg är fin!

#5 - a

fin blogg. :'D

#6 - Ka

har du några planer för idag ?

fin header btw =)

#7 - O L I V I A

tack detsamma!

följa varandra via bloglovin? :)

#8 - SOFI - fotoblogg

svar: Tack :D

#9 - K L A U D I A

Hej!

Vad har du för planer för idag? :D

#10 - K L A U D I A

Jag ska kankse träffa några kompisar :)

KRAM