smile biatch

tjoubre.
dagen har väl inte vart den bästa, men den funkade.
hade iaf väldigt kul på no lektionen HEHEHHE ;o :D
snacka om massa skit, så sjukt fult ;o
dom andra i klassen höll typ på o diskutera om att vara ''gay'' osånt ;o
finaste ordet använde dom ju såklart också :) aahaha ah men jaja.
sen inte så mycket, har vart stressad osånt över massa också -.-'
sen efter skolan så drog jag & thea till dansen.
de va la roligt, bara att vi hade joje som lärare & han ska hela tiiiiden va tööööng o dansa väärsta zniigga dansen som vi inte kan ? han tror att vi har gått i typ 56876 år eller nånting
så svår dans har vi omassa :l .. lycka till säger jag bara :D
men jaja det ska väl funka ändå tror jag ;$
imorgon är de redan tooorsdag hähäh, veckorna går rätt så snabbt nu tycker jag.
& jag har dammppppppppppPPP.
p0ss eller nått



#1 - Heedaah!♥

snygga bilder! :D besööök min! :D <3333:*

#2 - Anonym

Sv; Tack detsamma du! :) ♥



Kram!

#3 - ^^ ELLA ^^

Ojoj, glömde fylla i namnet ^^