tjeniiixen

skola idag osv ..
hände inte så mycket, bara det vanliga ..
fick några garv anfalll som vanligt, med de vanliga, ehehe :D
efter skolan drog jag hem, sen så skulle jag åka hem till albin.
men han dissa mig osånna saker -.-' ;o
så kanske träffar han på måndag för han är upptagen hela helgen.
träffa nicole ist. drog ut & snackade, sen träffa vi några.
o blaaablaaabla inte mke mer :)
så nu är jag hemma & har rensat lite i mitt rum för ska byta ut mitt skrivbord eller vad man nu kallar det ;o
okaej det jag ville säga.
& imorgon är det freeeedag !!!! :D
då åker jag till lindome o träffar massa g00tt folk hihii.
pussssen

aaaahahha cepe bilder, va bara tvungen lixom
#1 - Anonym

älskar din blogg(L)

#2 - BEllezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram