skumparumpa

nuuuuu sitter jag här & väntar på att emmaaaa ska sluta sin prao med alla snoriga ungar :D
så ska hon hem emellan eller ngt osen kommer hon hit.
sen ska jag packa osånt o fixa lite sen drar vi till lindome hem till johanbebis.
& där är då ludde han & twins :D får se vad vi hittar på (a) sen sover vi där också.
hööööööör av mig senare, bilder kommer självklart också men när vetefan.
ah men får väl fortsätta att vääänta då.
:|
vääänta&vänta&vänta
&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta
&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta
&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta&vänta...

blame it - new devices remix

blue - eurolectro work verision

on the dance floor - david guetta
#1 - sigrid

sv : takk :D bra musikk !

#2 - linn

åh, vad fin blogg! :)

min e precis igångsatt typ :)

kika gärna in!

#3 - tava ;*

fett SNYGG header !

#4 - Jannicke

Så pen jente!



Ha en fin påske :-)

#5 - Anonym

Jätte fin blogg! :D

#6 - shompi.blogg.no

de sangene er fresh :D

#7 - hanna

jätte fin blogg ! :D

ta gärna en titt på min :)

#8 - ellen

Jag har en tävling, bli veckans blogg hos mig! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar att du är med och så lägger jag ut dig på min blogg. Ni får även rösta på vem ni vill, hur många gånger ni vill. Jag visar den som vann på söndag!



ALLA FÅR SKRIVA ATT DOM VILL VARA MED!

#9 - Suzette

Hoppas du har en bra fredagskväll :D

#10 - Maja

sköna låtar!

#11 - A

fin blogg ((:

följa varandra med bloglovin? :*

#12 - Michelle

super fin blogg :)

#13 - NinaEk

Hoppas kvällen var bra :)