finns du kvar.



kommer du ihåg, minns du mig
har du glömt bort det jag sa, att jag finns för dig
den dagen, den kvällen, vet du vad
det var det bästa i mitt liv, mitt eget val
har du glömt bort allting, har du blivit kall
har du förträngt allting fast jag givit allt
kom ihåg, snälla min vän
ville träffas igen, varför lämnad igen
för du vet att jag kommer se dig
vart du än sätter din fot, jag ber dig
snälla va nära jag kan inte lida
utan dig, utan dig vid min sida
du kommer alltid vara den
som förtjänar min kärlek, bevara den
du har en plats i mitt hjärta alltid
du och jag, vi kan väl dela vår framtid
♥♥♥

#1 - elle

fina ögon du har på bilden :)





idag är det besök inte kissies blogg dagen!

Har en omröstning på min blogg

som du gärna får delta i !

(länk till fb evenemanget : http://www.facebook.com/event.php?eid=100795213321457&index=1)



ha de fint :)