mitt älskade lov är nu slut..

Haft väääääärldens underbaraste lov! Inte för det hänt något speciellt precis men det har iallafall varit roligt. Tillbringat tiden med mina älskade vänner, grillkvällar, fester, pojkvän m.m ♥ Så nu är man lite deprimerad att skolan börjar imorgon igen, men inte alls långt kvar nu till sommaren! Skönt det. Kommer inte ihåg exakt vad jag gjort dessa dagar, älsklingen sov hos mig i fredags & vi var i lindome med massa folk. Lördags solade vi osv & jag sov hos honom, & igår nanade jag hos emmisen. Ni får lite bilder för orkar inte skriva allting! Puss ♥



Hehe emma lagade lite frukost ba. Solat idag så är lite röd nu, efter det gymmade JAG & emma tittade på!!!
#1 - Benny

kommentera något på min nya kategori "flora tycker till" tips, hjälp eller något annat kram =)

#2 - hanan ebba axelsson

Fin blogg!