#1 - jasmin yilmaz

jag vill vara med med min blogg =)

#2 - Anonym

fin blogg :)

Kram

#3 - klaudia

jag vill vara med! =)<3

svar; klarT! :D

ska vi lägga till varandra i bloglovin? :D <3

#4 - anni.

jag vill ! :D

#5 - olivia

jaaag vill vara med :D:D::D:D:D::D:D:D:D

bara för att vi ska träffas snart?! :o

pööössss!



#6 - baileyz

tack tack :)

#7 - klaudia

svar: har lagt till dig nu sötnos :D<3

#8 - Carolina

Jag är gärna med :)



Läs gärna dagens inlägg om svek och svara på frågorna. Jag behöver höra andras åsikter innan jag går under av tankar...

#9 - Frida

Hejhej, jag vill gärna att min blogg kommer med:)

#10 - ANNA

jag vill vara med ! :D

#11 - Johanna

Sv: tack! din med! :D



jag är gärna med i veckans blogg! :)

#12 - Veronic Pain

Oooh jag vill vara med och tävla^^:D

#13 - nicole

hhej emma <3



ska skriva min & min kompis blogg.



min är då : www.twiggiez.blogg.se (min & firres)



så ska ja nominera www.ammiieloves.blogg.se

tvär gullig blogg && ffliicka ! :o



puss



/ nickie

#14 - Amanda

Jag är gärna med :D

#15 - EllenSchutz

Jag vill jätte gärna vara med !

& skulle jag vinna skulle de va skit kul fyller år imorn (månadg) med :D

#16 - EllenSchutz

Jag vill jätte gärna vara med !

& skulle jag vinna skulle de va skit kul fyller år imorn (månadg) med :D

#17 - Viktor

jag vill anmäla min Flickvän Ellen Schutz som fyller år imorgon . Här är hennes blogg http://ellenschutz.blogg.se/

#18 - Elin

vill anmäla / rösta på min lillasyster Ellen Schutz & hennes fina blogg http://ellenschutz.blogg.se/

#19 - EllenSchutz

Jag vill vara med i veckans blogg :) http://ellenschutz.blogg.se/

#20 - Anonym

jag blir ledsen om jag inte vinner emma :((

#21 - helena

min blogg<3

#22 - emma schön

min min min :D

www.emmaaviktorias.devote.se (L)

#23 - Anonym

jag vill .

www.twiggiez.blogg.se

#24 - Anonym

Va med i våran tävling? " Veckans blogg. "

Det är enkelt.

Kommentera ba inlägget, med ditt namn & din bloggs namn.

Lägg sedan ut, ett inlägg & rekomendera vår tävling.

Om du blir en av de 5 finalisterna, så kommer folk kunna rösta på dig.

Rätt enkelt ellerhur ? :)