bilder från helgen

tog bussen hem med sara från ludde förut, sjukt kul.
vi satt på ett 4säte, så kommer vääääärsta gänget blattar .. och en sätter sig nästan på sara, och det finns hur mycket plats som helst överallt -.- och när de gäller sånt så kan jag inte hålla mig haha :D
så jag typ börja as gavra o typ dog, as pinsamt för dom kolla på mig oså ;o
& sara ba ; emma gå av med mig i centrum okej ?! för jag skulle av innan henne.
men jag ba nej jag ska av nu. så håller hon fast mig så jag missar min hållplats den j*vla kuken ;o :D
så jag fick gå av på nästa och lämna henne sen (a)
haha sjukt kul va det iaf :D
&sen blev värsta bråket förut mellan mig och ett emo ;s ? vet inte men nånting sånt va hon iaf.
så kom nicole in o då blev de ännu roligare :D
ahja, imorgon är det skola, lycka till eller nått säger jag bara :)
puss.





#1 - av

söt blogg hörredu



later aligator