kaaaaaaalllt ute :|

precis duschat osååååånt as härligt nu när man vart ute i det kalla :|
träffade josse & emma en stund på östergård.
vi va ute och typ snacka om massa och bara satt där o typ inte gjorde nånting :D
men ah de va la mysigt (a)
gick hem till sara en snabbis förut också för att hämta mina saker som va kvar där sen igår.
så är jag sååå dum att jag glömmer min andra väska där som jag hade med mig dit -.-
ahah ibland kan jag faktiskt inte tänka nånstans ;o man kan tro att jag är blond ogrejer :D
men jaja, imon börjar skolan igen då, längtar inte speciellt mycket för ska redovisa nån skit i bilden som jag inte har övat på direkt :D men får la hoppas att de går bra ändå.
nu ska jag snart sooova tror jag ;$
emma, jag & josse ♥
#1 - emma

loove till er!<3

#2 - Kamilla

Tack så jättemycket :)

#3 - Carolina

Jag har nog världens roligaste mini-tävling i min blogg just nu!

"Avatar your face" och få chansen att bli länkad i min meny under en hel vecka. Kom igen, var med du också :D



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2010/february/avatar-your-face.html

#4 - Oliver

Heej Fin blogg :D, hur mår du? ;D

#5 - PHOTO COLLECTION

Tack så mycket! =)

Din blogg är också fin, hur är det idag? :-)

#6 - Anonym

hoppas du får en bra dag trots kylan! :) kramar

#7 - desingtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

#8 - rosemarie

tack så jätte mycket, din med faktiskt :)

kram

#9 - Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD

#10 - Erica

Hejsan!

Jag har en blogg där jag skriver från allt mellan himmel och jord och du är varmt välkommen in :) http://hopeel.blogg.se



Ställ gärna någon fråga i min frågestund!

#11 - Anonym

söta bildeR:) händerida?

#12 - mmautildah

såliteså! hur äre?

#13 - caro

Ja kallt är det helt klart

#14 - Anna

sv: Tack så jättemycket :D Fin blogg !