shäääänna hemma nu

kom precis hem från lindome.
drog hem till johan förut med nicole, emma, erik, jocke, carl, ludde och rasmus.
typ gjorde massa o dom bögade sig i sängen osånt -.-
ahhaha as cepe men kul ;o
o han har vääääärsta söta lilla plattången osånt som ja fick låna, haha sjukt liten (a)
okaej men lediga imorgon från skola också, lyyyyxx som fan säger jag bara :D
härliiigt höhöh. fredag imooorn (y)
då drar vi till lindome också oså blir det bus.
emma karlsson sover nog hos mig då också tror jag får se.
ahja, blev några bilder från idag iaf.
kösssN

raew på sexigaste bilderna osånt (a)




#1 - emma<3

klart jag ska sova hos dej, utan tvek ! <3

#2 - Cuz

För det första Emma. Spendera inte för mycket tid i Lindome. Lindome är Kållereds svurna fiender. Vi tycker inte om Lindome mao.



För det andra. Vad har killen en plattång till?

#3 - Becca

fin blogg! :)

#4 - tava

hejhje , ja vet inte om jag har frågat dig men gör du gratis designer ? din va fett snygg :)

#5 - dana

Fiin design! verkligen!



besök gärna min blogg & svara på en fråga i första inlägget! ;)

#6 - emmie viding

sv; haft en fin kväll?

#7 - jennier

Frågestund i min blogg ställ en fråga är du SUPER gulliig :) Fiin blogg btw! följa varann med bloglovin??



Ha det super bra!<3