tiiiisdag shalal

tjoubre sitter med nicole bror nu.
johah skulle egentligen hit men han kunde inte för skulle iväg oså.
ahdu men idag hade jag faktiskt vinter jacka oallt i skolan ahah men de va för de va så kallt (a)
sjukt pinsamt när alla andra kommer i typ vårjackor haha men ah skitsamma :D
men iaf igår åkte jag till stan en stund, sen direkt drog jag till joooohan.
vi typ kolla på eva&adam ogrejer jätte gulligt ;$
så börja han bråka med mig och tog min mobil, så blev jag sur o puttade ner han från sängen så han landade i sina flingor som han hade ställt ner på golvet så allt åkte ut, sjuuuukt kul ;|
så typ tog han en handduk o torka sen skvätte på mig omassa
HAHHA så sprang vi runt o typ bråka oskit (a)
ah gud så intressant men nej nu ska jag faktiskt va social mot bruuuushaän.
haaaaaadä.