World invasion

Precis kollat på denna filmen. Hel knas massa robotar ''aliens'' som kom från ingenstans osv. Den var helt okej, fällde några tårar som vanligt hehe.. Taggar morgondagen! Simning i skolan, vet inte ens om jag har en Bikini. Min svenksa uppgift är inte klar än som skulle vart inlämnad veckan innan lovet. Jaja men det löser sig! Ska iallafall slinga håret imorgon efter skolan lite ljusare, hoppas inte det failar. & beställa tid för ska sätta in en p-stav! Men ni får sova så gott! puss

lajvigt
#1 - emma §

svar: jag gör texterna själv :)?

#2 - emma §

svar: stilarna :)?

kan göra ett inlägg med vilka jag använder senare ikväll kram!

#3 - Emily

Åh den verkar superbra!

#4 - borisjelic

hej, vad tycker du om britney spears :D?

#5 - Bodypalace

snygga effekter men ingen bra gjord film annars enligt min mening :P