Tjabba tjena hallå!

Kom precis hem från min älskade emmis! Sov där inatt efter en rätt så skön kväll igår.
Började men att vi drog till lindome, träffade några kompisar och köpte lite saker osv. Sen åkte vi hem till Sofia.C där det var lite chillkrök med folk, trevligt (kommer bilder). Drog sen därifrån runt halv tolv vidare till lindome igen och var med massa folk där.

Men eftersom emma var den ända som stannade hos sofia när vi andra drog till lindome, så efterbliven som hon är så skulle jag ju sova hos henne, så fick vänta på henne i 40 min på att hon skulle komma så vi kunde gå hem till henne I SPÖREGNET! Jo det var ju roligt. Nej nu känner jag att jag bara babblar här då blir det jobbigt att läsa, men bilder kommer från sofia. Puss!

Simon är som han är... Så han tyckte det var nödvändigt att hoppa & skalla en lampa..