gårdagen..

Åkte in till stan igår med Olivia, Ramus & Oscar. Gick om kring där i typ 2 timmar kanske. Senare drog jag o ollie vidare till frölunda för att träffa hennes kille Sebbe. Gick inne på torget lite också sen åkte vi hem till Sebbe & åt middag osv. Drog senare vidare hem till Olivia.

Blev lite knas där i slutet av kvällen. Men jag mötte min älskling och några andra så drog vi vidare på fest. Tvär skön natt. Det ända problemet var att jag var helt efterbliven. Visste inte ens vart jag skulle sova, men tillslut kom jag på att jag skulle gå till bron & åka hem :D då var klockan ett, men det tog ett tag innan jag kom dit eftersom jag gick vilse, har aldrig vart i de området där vi var. Så var hemma ungefär klockan två på natten. Mamma ba, ''
välkommen hem!'' haha :D
Idag måste jag plugga, segt men så är det. puss.

#1 - disa

hjärtat!