gooooooooodmorgon!

Idag är jag på super bra humör! Vet inte varför riktigt, men ska ju inte klaga. Har sovit såhäääääääär bra, haft goaste drömmarna osv. Ah & om ni är intresserade av mina drömmar så kan jag ju söga ett exempel på hur konstiga dom är egentligen, men det är nog allas hoppas jag hehe!
Ah ibland kan jag drömma om att jag är tillsammans med någon, så är det en tjej?!?!! asså det är en kille, fast ser ut som en tjej. Så jag är inte lesbisk, eftersom att det är en kille i drömmen? fattar ni? oherregud tvär skevt. mmmmmhhm ett annat exempel kan vara att jag drömmer om en person, tex en kompis. Så ser människan helt annorlunda ut i drömmen? ni fattar? okej ska nog vara tyst nu innan ni tror att jag har rökt nånting eller så. Haha gud vi hörs! :l

fattar ni eller?!?!??! det är en kille, fast en tjej. eh ah jo ehm
mina drömmar är ju rätt så normala, osv. hahaha