Laddar upp inför Halloween!

Åkte till Kungsbacka förut med Emma & Johanna. Köpte lösögonfransar och åt donken! :) Drog sedan vidare till lindome och träffa Ludde och Viktor så lekte vi runt lite. Inte så intressant? Har ingen fantasi verkligen så inläggen nu förtiden lär ju inte bli särskilt roliga. Men mot helgen blir det grejer! :D

Gammal bild.

#1 - Moa

Hej! :)Förra året hade jag något som jag kallade 'Utmana mig!' vilket blev omtyckt! Så nu gör jag om det! :D Utmana mig går ut på att man skickar in utmaningar till mig som jag sedan utför! :D Så passa på att skicka utmaningar till mig nu! Som tack för att du skickar in en utmaning till mig så länkar jag dig! (OBS! En länkning per utmaning! Så om du skickar in flera utmaningar får du fler länkningar! ;)) :)Om denna reklam inte uppskattas så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Det är bara att radera den ♥Ha det bra ♥

Hej! :)

Förra året hade jag något som jag kallade 'Utmana mig!' vilket blev omtyckt! Så nu gör jag om det! :D Utmana mig går ut på att man skickar in utmaningar till mig som jag sedan utför! :D Så passa på att skicka utmaningar till mig nu! Som tack för att du skickar in en utmaning till mig så länkar jag dig! (OBS! En länkning per utmaning! Så om du skickar in flera utmaningar får du fler länkningar! ;)) :)



Om denna reklam inte uppskattas så ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Det är bara att radera den ♥



Ha det bra ♥