finalisterna i veckans blogg

här kommer de 5 finalisterna i veckans blogg:

1. klaudia


2. carolina


3. anna


4. amanda


5. ellen


regler;
  • en röst per ip nummer.
  • ni finalister får gärna länka min i eran blogg, och skriva att ni är med och tävlar.
    då kan ju era kompisar ge er flera röster!
  • ni som röstar skriver en kommentar i detta inlägg,
    med den siffran/namnet på bloggen som ni vill rösta på.

    ni har 2 dagar på er.
    lycka till :D


#1 - klaudia

svar: AWW! TCK :D:D SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG NU! :D:D

PUSS!<3

#2 - hanna

jag röstar på klaudia!

#3 - saanna

2;an röstar jag på <3

#4 - Elin

nr, 1

#5 - Marina

1 :)

skit fin blogg btw!

ha det bra!

KRAM

#6 - LINDAVIOLA

nummer 1

#7 - Anonym

4!:)

#8 - linda

1 :DD

#9 - Bucky

jag röstar på nummer 1

#10 - Anonym

4an amanda ! :D

#11 - Amanda

hoppas man får rösta på sig själv för det gör jag :$

#12 - maja

4 amanda :)

#13 - lynette

Amandas 4:an :)

#14 - alexandra

amanda the 4th

#15 - Wstylee

4 amanda

#16 - Anonym

amanda 4 :D

#17 - Ha

AMANDA 4!!!!!!!!!!!!

#18 - Anonym

fin blogg :)

jag röstar på nmr 1 :)

#19 - Ka

fin blogg :)

jag röstar på nmr 1

#20 - Anonym

Röstar på 4:an Amanda :)

#21 - nico

Amanda,4

#22 - Anonym

Nummer fyra : AMANDA :D

#23 - Katerina

Nummer fyra : AMANDA :D

Glömde ju avslöja vem jag var! ><

#24 - Anonym

nummer 1

#25 - Anonym

nummer 1

#26 - benny

ja röstar på amanda! 4<3

#27 - Roxana

4an

#28 - emilia

nr 4 amanda!

#29 - Anonym

amanda förfan!

nummer 4 (:

#30 - ibe

nr 4 :)

#31 - josefina

nr 4 amanda helt klart ! :D

#32 - amanda

nummer 1! :D

#33 - Zahra Samir

Nr.4 !!!

#34 - natalie åström

jag röstar på amanda ! nr 4 :)

#35 - jennifer

4.AMANDA :)

#36 - EmmaNIKlasson

nr 4 a !

#37 - Anonym

va me o tävla om veckans blogg ?

väljer ut 5 finalister på torsdag .

de enda du behöver göra är att kommentera inlägget & sen skriva i din blogg att du är med i tävlingen ;)

om du blir en av dom 5 finalisterna , ber du dom bara rösta på dig & då kanske du vinner...?

#38 - Anonym

amanda, nummer 4 :D



jätte fin blogg föresten :D

#39 - hejj :)

anna

#40 - Anonym

nummer 4 !

#41 - Anonym

4

#42 - Anonym

4 amanda :)

#43 - Anonym

4

#44 - Anonym

4, amanda lätt asså!

#45 - Sophia

AMANDA:D

#46 - Anonym

3 !

#47 - paulina♥

nr 2 :)

#48 - emmelie

4:an helt klart:D

#49 - felicia

3. anna <3

~~~

jätte fin blogg,

älskar headern!

#50 - Carolina

Jag röstar på mig själv, nr 2. En röst per ip-nummer var det ju haha ;)



Tack för nomineringen. Mitt liv är upp och ner just nu, men jag hoppas någon ser mitt inlägg och röstar.

#51 - ELLEN - eeederholm.blogg.se

jag röstar på nr 2 Carolina!!

#52 - Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

#53 - fanny

nr 2

#54 - emma

jag röstar på 2an ;D

#55 - emma

jag röstar på 2an ;D

#56 - lisa

AMANDAAA

#57 - j

2 = carolina

#58 - Lotta

nr 1

#59 - Emma

Nr.4 !!

#60 - sandra

Vad tycker ni om Kissie?

Vad tycker ni om Kenza?

Vem har den bästa bloggen?!

Gå in på min blogg och säg dina åsikter: www.sandrizzh.blogg.se

#61 - Anonym

4 amanda

#62 - carolina

4 amanda

#63 - carolina

4 amanda

#64 - elena

Jag röstar på nummer två :)

#65 - bert

4

#66 - FRIDA

fin blogg!^^

Nr: 2^^

#67 - emma

nummer 3 , min bästa vän anna !

#68 - Anonym

anna <3

#69 - emma

jag röstar på nummer två, jätte go tjej med mycket ambition!

kramar emma

#70 - Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

#71 - Amanda

AMANDA !

#72 - josefin hellberg.

3:)

#73 - Anonym

Nr: 4= Amanda

#74 - Anonym

nummer 5 helt klart!

#75 - johanna .

amandas nummer 4 ;o

#76 - Maria

Jag röstar på underbara Ellen, nr 5 <3

#77 - Anonym

4 såklart ;d

#78 - Sanna

Nummer 2 :)

#79 - emelie

Nummer 2 är finast..

#80 - susanna

Nummer 2 !

#81 - Lina

Jag röstar på Nr 2!



Kram

#82 - Emelie

nr 4, Amanda :) .

#83 - Sara

Nr 2 såklart!

#84 - pelle

carolina! tvåan! :D

#85 - Kadri

nr.2

#86 - sofie

2an :)

#87 - Alexandra

Nr:4 Amanda Hejja AMANDA!!

#88 - vera

2an såklart

#89 - BreseeFappist

levitra 40 mg - buy cheap levitra , http://buylevitradirectlyonline.com/#rinyc order levitra