#1 - melanie

Jättefin blogg !

Jag ÄLSKAR bilden som du har som header ! =)

#2 - spacestore

hahaha den är rolig :D

#3 - Boris

Vad tycker du om Britney Spears som svarthårig igen:)?

Svara på min blogg och det finns en ny bild på henne!

det vore jätte snällt..:)<3

#4 - Jenny - Min kamp mot min vikt.

fin blogg

#5 - lovisa ♥

HHAHAHAH FETT ROLIG :o

#6 - The Girls

Hej! :) Fin blogg! :)



Besök gärna våran blogg som handlar om vårt liv som bästisar fast vi bor i två helt olika länder! :)



Kram från The Girls! ♥

#7 - j

HEJSAN! ♥



Kika gärna in min M E L L A N D A G R E A i min bloppis !



Säljer MASSOR med prylar för H A L V A P R I S E T !

Så skynda fynda =D



Säljer bland annat:



*ROSA MOBILTELEFON

*ROSA DIGITALKAMERA

*SNYGG SKINN-HANDVÄSKA

*CUPCAKE SMYCKESSKRIN

*LÖSHÅR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*LARS WINERBÄCK SKIVOR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER



(vill du ej ha reklam så ber jag om ursäkt o ber dig ha överseende med detta)



Men kolla gärna in, du kommer INTE bli besviken!



KRAM KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/



http://enbbloppis.blogg.se/

#8 - ida

reklamen är klockren :D fin header btw

#9 - pauline

älskar de där klippet haha :D

#10 - jessika

Hahahah så bra :)