kort dag i stan


skulle åkt till stan/partille med josse idag men hon mådde inte så bra ;l
hon får krya tycker jag och bli bra!
vid 3 ungefär så drog jag till stan med rovia.
vi träffade albin&gänget hahah ;d
dom börja bråka med en efterbliven gubbe som krävde 3m plats för att gå förbi :o
hahah så sjukt kul ja dör.
aja, men sen åkte vi för hon skulle iväg sen.
så nu är ja hemmaaaaaa & det är tråkigt.
kanske åker till stan imorgon också men vet inte :D
& emma saknar nicole som är i värmland,
haha orka  ? ;(

okej allt jag hade att säga, puss.
mums ren spegel ogrejer ?
#1 - Anonym

min emma<3

#2 - sofie

sv: tack detsamma :)

jättefin header.

#3 - anonym

inte lite photshopat ben?

du har ju fan smalat till det!

#4 - sv; anonym

kuuuuungen, har inte photoshop tyvärr

#5 - Anonym

HEJSAN! ♥



Kika gärna in min M E L L A N D A G R E A i min bloppis !



Säljer MASSOR med prylar för H A L V A P R I S E T !

Så skynda fynda =D



Säljer bland annat:



*ROSA MOBILTELEFON

*ROSA DIGITALKAMERA

*SNYGG SKINN-HANDVÄSKA

*CUPCAKE SMYCKESSKRIN

*LÖSHÅR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*LARS WINERBÄCK SKIVOR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER



(vill du ej ha reklam så ber jag om ursäkt o ber dig ha överseende med detta)



Men kolla gärna in, du kommer INTE bli besviken!



KRAM KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/



http://enbbloppis.blogg.se/