dags för paradisehotele mina vänner

nu är det teven som gäller såklart!
man får ju inte missa paradise hotel ? :o
hon nya tjejen är rikigt äcklig, jag menar titta bara på henne xd
mår ju illa så fort jag ser henne :o
aja, tror jag ska ta en glass kanske men är inte säker höhö :D

dagens fråga;
FÄRGA HÅRET MÖRKBRUNT ?
alltså nästan svart fast inte svart ..
mitt hår ser mörkt ut på bilden fast det är inte de. okej bra då vet ni detta :D
#1 - fanny

åh 1000 tack sötnos.

go 4 mörkbrunt, du skulle bli jättefin i det!

#2 - Annika<3

loveisintheaiir.blogg.se

#3 - Annika<3

jätte fint blogg :)

#4 - låvisa

MÖRKARE :D:D

#5 - Frida

Fin blogg du har! :)

#6 - Malin

Jätte snygg design! (y)

#7 - Malin

Jätte snygg design! (y)

#8 - Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

#9 - BECAUSE YOU´RE WORTH IT

neej paradise får man ju inte missa ofc ^^ haha



btw tkr det är asfint med mörkbrunt, sådär nästan svart, jag hade så förra vintern (finns bilder på bloggen) nu är jag dock blond, men mörkt är också skit fint

#10 - Lia ☆ Keep it real

Jävligt fint hår :D

#11 - K L A U D I A

haha, jag vet inte, tyckte väl dte va fint innan xD

#12 - BECAUSE YOU´RE WORTH IT

sv; va? hur vet du dt?

vem vinner??? (a)