Såhär kul har jag det just nu

Det är alltid lika svårt att börja ett inlägg. Det känns så jävla gay att börja med "CHACHA BLÅGGEN :****" eller "HALLÅÅÅ ELLERRRRRRRRRRR" och det tar en stund innan man kommer på den perfekta hälsningsfrasen.

M..Ja! Onsdag är det idag dåja, och dagen har varit precis som en onsdag ska vara. Fruktansvärd, tråkig och värdelös. Fyfan. Det är nästan alltid fisk i skolan på onsdagar, och jag förstår verkligen inte hur skolan hade tänkt att vi skulle bli mätta? Ska vi lixom sitta och TITTA på den röran ni blandar ihop som ser ut som pressade njurar blandad med sperma och inbilla oss att det är jätte gott och att vi ska bli mätta genom att titta på,den så kallade, fisken? Men visst, jag kan pröva detta nästa onsdag och se om det fungerar. Förutom då detta så har det vart okej, hade bildprov som gick bra för oss flesta som fuskade, dvs ALLA. Eftersom vi har en rätt så efterbliven bildlärare men det klagar jag inte på.

Efter skolan hem till Amanda, jagade ut alla hennes 20 flugor vid köksfönstet så vi höll på att dö. Lugnt. Sen hem och få lite utskällning av min moster om mitt hår? Varför ska hon bry sig undrar jag då ens? Arggggggggggggggg. Sen till Mölndal och träffa Emma en stund och nu är jag hemma och är nervös inför imorgon. När jag ska exprementera med mitt hår IGEN!! Hur ska detta sluta. Hoppas BigBrother iallafall gör min kväll, gud vad jag tjatar. Puss