Hm ja, åsa!

Jodå visst blev det en runda till åsa igår... Folket tvingade mig & emma att sova över! Fyfan! Aldrig igen säger jag bara.. Jag emma, ludde och alex fick knota i ett tält i 2 sovsäckar.. Jag och ludde & Emma och alex. Kunde inte röra oss NÅNTING. Vi festade på varsin habboruta helt enkelt! Jag och emma tog bussen mot Kungsbacka kl 04.38 orkade inte vara kvar, så var hemma 05.40 imorse! Snacka om dålig sömn. Några bilder från dagen i åsa kommer här! Från kvällen får ni en annan dag för har inte de bilderna! 
&ja, det lär ju vara min födelsedag idag mohahha nu är jag stor flicka! :D



Schleeeeeetna påväg hem efter 2 timmars sömn...
#1 - joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

#2 - joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram